PROSIMY O PRZECZYTANIE REGULAMINU ZE ZROZUMIENIEM PRZED KORZYSTANIEM Z TEJ STRONY INTERNETOWEJ. KORZYSTANIE Z TEJ STRONY OZNACZA, ŻE ZGADZASZ SIĘ Z REGULAMINEM. JEŻELI NIE ZGADZASZ SIĘ Z REGULAMINEM, NIE KORZYSTAJ Z TEJ STRONY.
§1 Informacje podstawowe
- Sklep Internetowy www.promedicum.pl (w dalszej części Regulaminu określany jako „Sklep”) umożliwia Państwu dokonywanie zakupów na odległość przez Internet, na zasadach przedstawionych w tym Regulaminie.
- Sklep stanowi własność i jest prowadzony przez:
AUDIOFAST M.J. Orszańscy sp.j.
ul. Romanowska 55E lokal usługowy 9
NIP: 971985537; Regon: 361980438
Tel.: (+48) 42 613 37 70
(w dalszej części Regulaminu określany jako „Sprzedawca”)
- Przedmioty dostępne w sprzedaży są opisane i prezentowane na stronach Sklepu. Podane ceny przedmiotów są cenami brutto, a opłaty za dostawę, zgodnie z wybraną opcją, są podawane rozłącznie.
- Przedmioty, które znajdują się aktualnie na stanie, są oznaczone jako dostępne i możliwe do zamówienia na zasadach ustalonych w niniejszym Regulaminie.
- Przedmioty, które nie znajdują się na stanie są oznaczone opisem: „Oczekiwanie na dostawę”. Ich zamówienie jest możliwe wyłącznie w terminie ustalanym po wcześniejszym kontakcie ze Sprzedawcą.
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia zakupionych przedmiotów w stanie bez wad. Oferowane Państwu przedmioty są nowe oraz fabrycznie zapakowane.
- Kontakt ze Sklepem i Sprzedawcą jest możliwy za pośrednictwem:
- poczty tradycyjnej
- poczty e-mail: sklep@promedicum.pl
- pod numerem telefonu: (+48) 42 613 37 72, (+48) 609 501 279
- Przez określenie „konsument” rozumie się osobę fizyczną, która zawarła ze Sprzedawcą umowę sprzedaży bez bezpośredniego związku z wykonywaną działalnością gospodarczą.
§2 Zamówienia
- Aby złożyć zamówienie w Sklepie trzeba posiadać konto e-mail oraz włączyć w przeglądarce funkcję akceptowania plików cookies oraz wyskakujących okien.
- Złożenie zamówienia może odbyć się poprzez dokonanie następujących czynności
- wybór interesujących Państwa przedmiotów i ich dodanie do koszyka;
- przejście na stronę zamówienia, oznaczoną w menu ikoną koszyka, gdzie widoczne jest podsumowanie wybranych przedmiotów i ich ceny;
- zalogowanie się lub wypełnienie formularza poprzez podanie niezbędnych danych osobowych i teleadresowych;
- wybór formy dostawy zamówionych przedmiotów;
- wybór metody płatności;
- potwierdzenie zapoznania się z treścią i akceptacji niniejszego Regulaminu;
- potwierdzenie złożenia zamówienia poprzez kliknięcie w przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
- W przypadku nieprawidłowego podania danych w zamówieniu Sklep skontaktuje się z Państwem za pośrednictwem poczty e-mail albo telefonicznie w celu ich poprawienia
- Sklep poinformuje Państwa poprzez komunikat na stronie oraz wysłanie wiadomości e-mail o potwierdzeniu przyjęcia zamówienia. Z chwilą wysłania tej wiadomości dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Państwem a Sklepem. W wiadomości zostaną podane dane niezbędne do dokonania płatności, zgodnie z wybraną metodą oraz termin zapłaty.
- W przypadku płatności przelewem w systemie Przelewy24 zostaniecie Państwo przekierowani na właściwą stronę internetową w celu jej dokonania bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
§3 Płatności
- Aby zapłacić za zamówione przedmioty można skorzystać z następujących metod:
- przelew tradycyjny
- system płatności internetowych Przelewy24
- płatność gotówką przy odbiorze przesyłki
- płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym
- Płatności przelewem tradycyjnym należy dokonać w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
Nasz bank: mBank S.A.
Numer konta bankowego: 62 1140 2004 0000 3202 7801 9385
§4 Dostawa i odbiór
- W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym lub w systemie Przelewy24 zamówione przedmioty są wysyłane w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania zapłaty przez Sklep, chyba że zdecydujecie się Państwo na ich odbiór osobisty.
- W przypadku wyboru przesyłki za pobraniem zostanie ona nadana w terminie 3 dni roboczych od dnia przesłania wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia.
- Obioru osobistego oraz zapłaty mogą dokonać Państwo w siedzibie Sprzedawcy pod adresem:
ul. Romanowska 55E lokal usługowy nr 8
91-174 Łódź
- Koszt przesyłki jest każdorazowo podawany przez złożeniem zamówienia i nie zawiera żadnych opłat dodatkowych.
- Jeżeli dany przedmiot nabyliście Państwo jako konsument i ma on zostać przesłany przez Sklep, to niebezpieczeństwo jego przypadkowej utraty albo uszkodzenia przechodzi na Państwa dopiero z chwilą jej wydania przez przewoźnika. Jednakże w sytuacji, gdy zażyczycie sobie Państwo skorzystać z usług innego przewoźnika, niż oferuje to sprzedawca, przez wydanie przedmiotu rozumie się już jego powierzenie temu przewoźnikowi.
- Jeżeli dany przedmiot nabyliście Państwo jako konsument wraz z nim Sprzedawca doręczy potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na odległość w formie papierowej. Treści potwierdzenia stanowi informacja o przyjęciu zamówienia oraz tekst niniejszego Regulaminu.
- Do zakupionych przedmiotów każdorazowo załączany jest paragon, a na życzenie faktura VAT.
§5 Reklamacje
- Jeżeli według Państwa nabyty przedmiot jest wadliwy możecie Państwo skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi, zgodnie z treścią aktualnie obowiązujących przepisów polskiego prawa.
- Reklamacje proszę składać drogą pocztową (list lub e-mail) poprzez odesłanie towaru wraz z pisemnym opisem wady i żądaniami wobec Sprzedawcy.
- Jeżeli wadliwy przedmiot nabyliście Państwo jako konsument, istnieje możliwość zażądania od Sprzedawcy:
- jego naprawy albo wymiany na nowy
- obniżenia ceny (w proporcji odpowiedniej do utraty wartości)
- odstąpienia od umowy (o ile wada jest istotna)
na zasadach ustalonych aktualnie obwiązującymi przepisami polskiego Kodeksu cywilnego
- Informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji otrzymacie Państwo niezwłocznie. Brak ustosunkowania się do Państwa reklamacji jako Konsumenta w terminie 14 dni jest równoznaczny z uznaniem wyrażonego żądania za uzasadnione.
- Naprawy oraz wymiany będą dokonywane niezwłocznie, tak aby nie spowodować po Państwa stronie nadmiernych niedogodności.
- W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną, jej koszt ponosi Sprzedawca, który może Państwa poprosić o okazanie potwierdzenia zapłaty za przesyłkę.
§6 Odstąpienie od umowy
- Jeżeli dany przedmiot nabyliście Państwo jako konsument, istnieje możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zakupu zgodnie z ustawą z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta
- Prawo do odstąpienia nie przysługuje w stosunku do przedmiotów, które dostarczamy Państwu w fabrycznie zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Przedmiotem takim są w szczególności żywność, suplementy i kosmetyki w każdej formie w jakiej jest oferowana do sprzedaży przez Sklep.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sklep, czyli
AUDIOFAST M.J. Orszańscy sp.j.
ul. Romanowska 55E lokal usługowy 8
91-174 Łódź
e-mail: sklep@promedicum.pl
tel.: (+48) 42 613 37 72, (+48) 609 501 279
o swojej decyzji o odstąpieniu od w/w umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy
- W przypadku odstąpienia od w/w umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (w wysokości równiej najtańszej opcji dostawy), nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwrócony towar. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inne rozwiązanie.
- Proszę dostarczyć nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli dostarczą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
§7 Wykorzystanie danych osobowych
- Dokonując zakupów w Sklepie zgadzacie się Państwo, że dane wymagane w formularzu założenia konta użytkownika albo w formularzu zamówienia będą wykorzystywane przez Sprzedawcę w celu ewidencji sprzedaży oraz realizacji zamówień. Państwa dane mogę być również przekazywane podmiotom świadczącym usługi transportowe w celu dostawy zakupionych przedmiotów.
- W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na otrzymywanie informacji o promocjach i nowościach w ofercie Sklepu, informacje takie będą przekazywane na podany przez Państwa adres w formie wiadomości e-mail. Udzielona zgoda może zostać przez Państwa w każdym czasie cofnięta.
- W każdym czasie macie Państwo prawo do wglądu, poprawienia, zaktualizowania lub skasowania swoich danych korzystając z opcji dostępnych na koncie użytkownika lub kontaktując się ze Sprzedawcą.
§8 Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów
- Jeżeli dany przedmiot nabyliście Państwo jako konsument, istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur są dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych albo miejskich rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
- Jako konsumenci posiadacie Państwo m. in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu
§9 Ogólne warunki gwarancji
- W przypadku gdy transakcja dotyczy kosmetyków, żywności, suplementów Sprzedawca nie udziela gwarancji, stosuje się odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest wskazywana na podstronie Sklepu Internetowego dedykowanej danemu Towarowi.
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
§10 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym konsumentem a Sprzedawcą rozstrzygane będą przez Sąd Rejonowy albo Sąd Okręgowy w Łodzi, w zależności od przedmiotu sporu i zgodnie z przepisami o właściwości rzeczowej oraz funkcjonalnej.